loading...
سایت طنز کده
رییسی بازدید : 88 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

اینجا به مرز بی تفاوتی ها رسیده ام

در من دلهره ...

در من ترس ...


در من حتی احساس هم مرده است..

http://up-is.ir/s8/1386234028641.jpg

اینجا به مرز بی تفاوتی ها رسیده ام

در من دلهره ...

در من ترس ...


در من حتی احساس هم مرده است...


این روز ها بی خیاله خیالت هم شده ام ...


فقط گاهی به آنچه با من کردی نگاه کن ...


دیگر با خود هیچ نمی گویم ...


دیگر منتظر نیستم همه چیز درست شود ...


غصه ها تمام شود و شادی ها باز گردند...


فکر که می کنم می بینم شادی در زندگی من نبوده تمام روزهای با تو بودنم مملو از خاطرات بد و تلخ و بی

احترامیهای توست


چگونه عاشقت بودم ؟؟؟


برای خودم هم سوال شده ...


کاش این احساس زودتر از اینها در من رشد میکرد ...


خیلی دیر شده برای همه چیر ...


برای رفتن


نه دیگر ماندن نه....بیش از این نمیتوانم ... تمام شدم


دلم میخواهد از باقی روزهای جوانیم لذت ببرم


با تو لذتی نیست خنده ای نیست عشقی نیست خدایا کمک کن


دلم پر از حرفهاییست که هیچ کس حاضر به گوش دادنشان نیست حتی خودم ..


کاش آن زمان که بغض میکردم بودی بغلم میکردی و می گفتی امیدم را به تو از دست ندهم...


اما دریغ که هیچگاه اینطور نشد


رفته رفته مردم امیدم دنیایم لبخندهایم همه مردند...


دیگر به من امیدی نداشته باش به ماندنم به اینکه در کنار تو پیر شود هیچگاه حتی فکر هم نکن


راستش را بخواهی میترسم


میترسم همه ی روزهای جوانیم را تلف کنم و تو قدر ندانی همانطور که تا این زمان ندانستی


آخر چه بر سر من آوردی که مرا به اینجا کشانده ای ...


سکوت میکنم تا بفهمی چه بی صدا در حال باختن من هستی اما دریغ تو هیچگاه نخواهی فهمید...


دلم تنگ شده برای دستهایی که روزی آرزوی داشتنشان را داشتم اما تو ساده به دیگری سپردی


دلم تنگ شده برای خنده هایم


دلم تنگ شده برای تنها رفتن بدون مقصد به هرکجا رفتن


دلم تنگ شده حتی برای خودم چقدر پاک و ساده بودم و حالا چقدر عوضی شدم


گاهی  میخواستم بروم اما تو میگفتی خیالت تخت من راداری و من چه ساده لوحانه باور می کردم اما


نمیدانستم خیالم تخت خوابی شده برای تو دروغ هایت و معشوقت


تو میدانی خیلی گریه میکنم اما این را نمیدانی که این روزها دیگر گریه هم مرا آرام نمیکند.


خدایا از تو یک سوال دارم


میدانی که همیشه برایش ارزو کردم خوشبخت باشد


برای خودم آرزو کردم ک به عشق واقعی برسد


اما نه او خوشبخت شد و نه من به عشقه واقعی رسیدم اخر خدای مهربانم تو که هیچوقت ناامیدم


نکردی


آیا راهی دارد که این آرزویم را برآورده سازی


آیا من هم دوباره میتوانم روی یک عشق حساب کنم خدایا کمکم کن


نه تـــلخـم ، نه شیــــرین

مــزه ی بــی تفـــاوتــی مــی دهـــم ایــن روزهـــا ،جــنــس حــالم زیـــاد مــرغــوب نـیـسـت . . . !

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 228
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 1,762
  • بازدید کلی : 20,986