loading...
سایت طنز کده
رییسی بازدید : 98 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)

ز بس هی درس رابلغور کردم
دوچشم تیز خود را کور کردم

ز بس هی درس رابلغور کردم
دوچشم تیز خود را کور کردم
تمام لحظه هاي خوب خود را
فداي زالوي کنکور کردم
.................................
چه سد محکمی گردیده احداث
بتن آرمه بدون درك و احساس
خدایا بشکنه این سد کنکور
ویا یک جو  رکی آن را کنم پاس
....................................
کنکوري ام و غمی گران بردل من
ماتم کده اي حزین شده منزل من
جانم به لب آمده از این غول بزرگ
ترسم که شود عاقبت او قاتل من

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 228
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 87
  • بازدید ماه : 277
  • بازدید سال : 1,989
  • بازدید کلی : 21,213